ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Ключові слова: маркетингові комунікативні стратегії, підприємства готельного господарства, управління маркетингом, маркетингові комунікації

Анотація

Функціонування підприємств готельного господарства в умовах сучасної економіки супроводжується постійним зростанням рівня конкуренції, з урахуванням оцінки їх конкурентоспроможності в умовах ризику та загроз. На даний момент на підприємствах готельного господарства спостерігається певна кількість проблем, які пов’язані з політичною та економічною ситуацією держави та соціальним становищем населення, які впливають на ефективне функціонування. За цих умов відчутні конкурентні переваги набувають підприємства, що сформували ефективну систему маркетингових комунікацій зі споживачами та іншими цільовими аудиторіями й досягли лояльності клієнтів. Розкриті особливості розвитку маркетингових комунікацій. Запропоновані інструменти пошуку та реалізації маркетингових комунікацій. Визначені стратегії комунікацій для підприємств готельного господарства. Найбільш доцільними є стратегії широкого проникнення та інтенсивного маркетингу, в залежності від цінової категорії закладу. Розглянуто стратегію просування готельних послуг та основні етапи її формування. Зроблено акцент на підборі маркетингових засобів, які необхідно гармонійно поєднати, щоб домогтися максимальної дії на ринок. Запропоновані засоби маркетингових комунікацій для реалізації стратегії інтенсивного маркетингу. а формування попиту та стимулювання збуту, тобто вся сукупність заходів, які направлені на просування готельних послуг. Виділено три групи засобів маркетингових комунікацій залежно від впливу на кожну із стадій психологічного стану покупця в процесі прийняття рішення про купівлю: реклама і зв’язки з громадськістю; особисті продажі, стимулювання продажів; оформлення місця продажу, способи презентації. Систематизовано сенсорні інструменти стимулювання продажів у підприємствах готельного господарства та сформульовано алгоритм впливу на споживачів. Розглянуто стан готельного господарства в Україні. Охарактеризована сутність маркетингових комунікацій підприємств готельного господарства. Досліджено вплив інтегрованих маркетингових комунікацій на діяльність підприємств готельного господарства.

Посилання

Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика: навчальний посібник. Київ : Стилос, 2011. 294 с

Завідна Л.Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку: монографія. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с.

Короленко В.М., Сильчук Т.А. Сенсорний маркетинг як інновація в індустрії готельного господарства. Молодий вчений. 2018. № 10(62). С. 433–435.

Ромат Є. Система бренд-маркетингових комунікацій. Товари і ринки. 2016. № 1. С. 16–24.

Романов А.А. Маркетинг. Київ : Дашков і Ко, 2011. 440 с.

Топольник В.Г., Бутова А.П., Кощавка І.В., Полякова А.В. та ін. Кількісна оцінка якості готельного продукту: монографія / під ред. В.І. Топольник. Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. С. 4.

Окландер Т.О., Осетян О.М., Хидиров С. Комунікативні стратегії підприємств готельно-ресторанної сфери. Причорноморські економічні студії. 2019. № 37. С. 112–117

Ukraine and the World: the tourism system: monograph / edited by A.A. Mazaraki. Prague : Eatern European Center of the Fundamental Researchers (EECFR), 2019. 260 p.

Dibrova Marketing policy of communications: strategies, domestic practice. Study guide. (2011). Kyiv: Stylos, 294 p.

Zavidna L. D. (2017) Hotel business: development strategies: monograph. Kyiv: Kyiv. national trade and economy Univ, 600 p.

Korolenko V. M., Silchuk T. A. (2018) Sensory marketing as an innovation in the hotel industry. Young scientist, no. 10(62), pp. 433–435.

Romat E. (2016) System of brand-marketing communications. Goods and markets, no. 1, pp. 16–24.

Romanov A. A. (2011) Marketing. Kyiv: Dashkov and Co, 440 p.

Topolnik V. G., Butova A. P., Koschavka I. V., Polyakova A. V. ta іn. (2013) Kіlkіsna otsіnka yakostі gotelnogo produktu : monografіya / pіd red. V. I. Topolnik. Donetsk: DonNUET, p. 4.

Oklander T. O., Osetyan O. M., Khidirov S. (2019) Communicative strategies of enterprises in the hotel and restaurant sector. Black Sea Economic Studies, no. 37, pp. 112–117

Mazaraki A. A. (eds.) (2019) Ukraine and the World: the tourism system: monograph. Prague: Eatern European Center of the Fundamental Researchers (EECFR), 260 p.

Переглядів статті: 31
Завантажень PDF: 26
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Янковська, Г. (2024). ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА. Трансформаційна економіка, (3 (08), 65-71. https://doi.org/10.32782/2786-8141/2024-8-9