ЗАЛУЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

  • С.В. Алексов Хмельницький кооперативний фаховий коледж Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту
  • А.В. Дідик Хмельницький кооперативний фаховий коледж Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту
Ключові слова: доповнена реальність, освітній процес, додатки, програмні середовища, інтеграція

Анотація

У статті наведені та розкриті основні засоби та способи використання доповненої реальності в освітній сфері, засоби та методи впровадження до конкретних ситуацій. Метою статті є: дослідити технології доповненої реальності, та можливості впровадження їх в освітній процес, визначити користь впровадження доповненої реальності у освітній процес, методи та способи використання технологій доповненої реальності педагогічними та науково-педагогічними працівниками; здійснити аналіз інструментів для впровадження доповненої реальності у освітній процес; описати корисні додатки та програмні продукти для реалізації елементів доповненої реальності у освітньому процесі; попри відсутність чіткої класифікації топології доповненої реальності, розкрити зміст та суть поняття із запропонованими продуктами та середовищами для інтеграції в освітній процес.

Посилання

Gruntova, T., Yechkalo, Yu., Stryuk, A., Pikilnyak, A. Augmented reality tools in teaching physics in institutions of higher technical education. Pedagogika vyshhoyi ta serednoyi shkoly, 2018. Vol. 51. Pp. 47–57. DOI: https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3655 (дата звернення: 14.01.2023)

Модло Є. О., Єчкало Ю. В., Семеріков С. О., Ткачук В. В. Використання технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання ВНЗ. URL: https://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/NZPMFMTO/article/viewFile/1115/1094

Caudell T. P., Mizell D. W. Augmented reality: an application of heads-up display technology to manual manufacturing processes // System Sciences, 1992. Proceedings of the twentyfifth Hawaii international conference on, vol. 2. IEEE, 1992, pp. 659–669.

PC Building Simulator 2. Is out now! URL: https://www.pcbuildingsim.com/ (дата звернення: 16.01.2023).

Teachhub. URL: https://teach-hub.com/scho-take-dopovnena-realnist/ (дата звернення: 16.01.2023).

Доповнена реальність в освіті. Яку користь можуть отримати вчителі від доповненої реальності в освіті. URL: https://educationpakhomova.blogspot.com/2021/01/blog-post_41.html (дата звернення: 16.01.2023).

Gruntova, T., Yechkalo, Yu., Stryuk, A. and Pikilnyak, A. (2018) Augmented reality tools in teaching physics in institutions of higher technical education. Pedagogika vyshhoyi ta serednoyi shkoly. Vol. 51. Pp. 47–57. DOI: https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3655 (accessed 14 January 2023).

Modlo Je. O. , Jechkalo Ju. V., Semerikov S. O., Tkachuk V. V. Vykorystannja tekhnologhiji dopovnenoji realjnosti u mobiljno orijentovanomu seredovyshhi navchannja VNZ. Available at: https://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/NZPMFMTO/article/viewFile/1115/1094

Caudell T. P. and Mizell D. W. (1992) Augmented reality: an application of heads-up display technology to manual manufacturing processes. System Sciences. Proceedings of the twentyfifth Hawaii international conference on, vol. 2. IEEE, pp. 659–669.

PC Building Simulator 2. Is out now! Available at: https://www.pcbuildingsim.com/ (accessed 16 January 2023).

Teachhub. Available at: https://teach-hub.com/scho-take-dopovnena-realnist/ (accessed 16 January 2023).

Augmented reality in education. How teachers can benefit from augmented reality in education. Available at: https://educationpakhomova.blogspot.com/2021/01/blog-post_41.html (accessed 16 January 2023).

Переглядів статті: 119
Завантажень PDF: 169
Опубліковано
2023-03-10
Як цитувати
Алексов, С., & Дідик, А. (2023). ЗАЛУЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС. Трансформаційна економіка, (1 (01), 5-9. https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-1-1